Wendy'nin Ailesine Yazdığı Chuseok Mesajı & Röportaj

Wendy'nin Ailesine Yazdığı Chuseok Mesajı 

Sevgili evebeynlerim. Annem ve Babam! İyi misiniz?
Chuseok'unuz kutlu olsun! Sizleri çok seviyor ve özlüyorum.
Lütfen kendinize iyi bakın.
Biricik kızınınız Wendy. 

 
*Wendy çocukluğunu Kanada'da geçirdi. Kore'ye geleli sadece 3 yıl oldu. Bu yüzden ailesi hala onu hanbok(Kore’nin geleneksel giysisi) ile görememiş.

''Çok fazla hanbok giyme fırsatım olmadı. Ama çok tatlı değil mi? Artık her tatilde giymeye çalışıyorum.''

 
*Hanbok giydiğinde aklına ailesi geldi. Ne yazık ki bu tatil yurdunda kalmalıydı. Kanada’da yaşayan evebeynlerini görmeye gidemezdi.*


"Kanada’ya gitmek için iki gün içerisinde gidiş-geliş yapmam gerekecek. Bu yüzden bu Chuseok’da yurtta kalacağım. Anne, baba sizleri özledim."

 
*Mektup için hazırlanıyor. Kağıt, kalem getiriyor.*


" Ailemle her sabah konuşuyorum. Ama ellerimle yazacağım bir mektubun daha farklı hissettireceğini düşünüyorum. Elimden geldiğince duygularımı katarak yazacağım."

 
*Tükenmez kalemi yerine koyar ve renkli kalemler alır. Elbette bunu yapmasının bir nedeni var.*


"Burada üyelerimizi temsil eden renkler var. Mesela Joy yeşil! Ben ise maviyım. Mektubumu sevimli görünmesi için rengarenk bir şekilde yazacağım."


~Röportaj~
 
*Gelecekteki promosyonlarınız için planlarınız neler?*

Bu albümümüzün adı "THE RED"di. Amacımız fanlarımıza Red Velvet enerjik ve parlak yönlerini sergilemekti. Bir sonraki albümümüz "The Velvet" olacak. Açıkçası bu konu hakkında konuşmak için henüz erken. Sizce ne tür bir his "The Velvet" tanımlar? Sabırlı bir şekilde beklemeye devam edin ^^



*Birinci yılınızı çoktan geride bıraktınız. Ve ilk full albümünüzü de çıkardınız. Bu konu hakkındaki düşünceleriniz neler? *
Birinci yılımızı tamamlamış olmak gerçekten büyüleyici. Ve full albüm!!! Vayy! Haha. Gerçekten güzel bir iş çıkarmak için çok çabaladım. "Red Velvet" ismini hak edecek bir şey olmasını istedim ^^



*Yeni şarkınız "Dumb Dumb" gerçekten hayat dolu...*
Öyle mi? Şarkımız sevdiği kişiyi görünce yanında robot gibi donup kalan adeta taş kesilen bir kızı anlatıyor. Bu şarkının hepimizi yansıttığını düşünüyorum. Bu yüzden çok hoşuma gidiyor.




*Koreografi’nizin bu kadar zor olması gerçekten etkileyici...*
Evet kesinlikle. Şarkı söylerken sesim titremesin diye her gün pratik yaptım. Ama hala sahnedeyken yüz ifadelerimi kontrol edemediğim zamanlar oluyor. Çünkü ciddi anlamda zor. Çoğu zaman dans ederken dişlerimi sıkıyorum.




*Ama çabalarınız boşa gitmiyor. Kısa bir süre önce yeni şarkınızın ilk birinciliğini aldınız.*
Gerçekten fanlarımız bir tane! İlk ödülümüz... nasıl desem ciddi anlamda kendimizi çok iyi hissetmemizi sağladı. Bunun için fanlarımıza minnettarım. Sizi seviyorum!




*Çok fazla fanınız var. Özellikle de sizden yaşça büyük bayan fanlarınızın sayısı oldukça fazla.*
Aslında sevimli bir grup değiliz. Ama insanlara küçük kız kardeşleriymişiz gibi hissettirecek bir grup olduğumuzu düşünüyorum. Daha da açık konuşmak gerekirse hepimizin boyu kısa ㅋㅋBizi seven fanlarımız olduğu için minnettarım. İlerde de bu sevgiye layık olabilmek için daha sıkı çalışacağız ^^




http://tvcast.naver.com/v/545005
Çeviri: Bummie_ & Su | Düzenleme: Sude
Kaynak: http://entertain.naver.com/read?oid=420&aid=0000002554
İng Çeviri: @comeonwendy_ & @seulgipoog




Çeviri Red Velvet Turkey'e aittir. Lütfen (ç)almayınız.

Share:

0 yorum