[17.05.2016] Star News Interview with Red Velvet and Mamamoo




[17.05.2016] Star News Interview Red Velvet ve Mamamoo ile






Seulgi&Wendy: Unnie, evliliğini tebrik ederiz! Şovu izlerken senin karizmatik taraflarını gördük, aynı zamanda ddukbokki sevdiğini de öğrendik!

Solar: Seulgi... Wendy... Aslında şov başlamadan önce Joy daha önce bu programı yaptığı için ondan tavsiye istedim. Bana "Ah, unnie, ilk başta biraz garip olabilir ama alışacaksın! Bu tecrübenin keyfini çıkar!" dedi. Normalde benden küçük ancak daha önce bu şovu yaptığı için benden tecrübeli.

Wendy: Ah, işte Joy... Moonbyul unnie de Irene unnieye çok fazla şaka yapıyor haha.

Moonbyul: Ah, bu doğru. Ben sadece ne zaman onu görsem şaka yapmak istiyorum. Onun verdiği utangaç tepkileri görmek gerçekten çok eğlenceli. Bunların hepsi Irene unnieyi çok sevdiğimden tabii.

-

Solar: Biz Haziran 2014'te çıkış yaptık. Red Velvet ise Ağustos 2014'te. Bence yaklaşık bir yıl önce yakınlaşmaya başladık.

Moonbyul: Bu doğru. Canlı yayın istasyonlarında arabalarımızı yan yana park ettik. İşte o zaman biz ilk defa Red Velvet'in yanına gittik ve hep beraber birbirimize telefon numaraları verip bir grup konuşması açtık.

Seulgi: Sanırım o gün Wheein'in doğum günüydü. Unniler yanımıza geldiler ve biz "İyi ki doğdun Wheein!" dedik. İşte o gün telefon numaralarımızı değiştirmiştik. Doğrusunu söylemek gerekirse biz sizin performanslarınızı çok beğendiğimizden hep sizinle tanışmak istemiştik.



Moonbyul: Hep çok meşgul olduğumuzdan birbirimizi özel olarak göremedik ama Red Velvet'le müzik şovlarında karşılaştığımda çok mutlu oluyorum. Idol Star Athletic Championship'te düştüğümde bile üyelerimden sonra yanıma ilk gelen Red Velvet oldu. Bence Red Velvet özel hayatımızı da paylaştığımız bir grup.

Wendy: Ah, bu doğru. Bizler aslında unnielerin büyük hayranlarıyız. Sahnede ne kadar çok eğlendiğinizi görebiliyoruz. Müzikal anlamda gruplarının yapabildiği müzikler çok çeşitli. Mamamoo bekleme odalarında bile çok renkli bu yüzden onları müzik şovlarında gördüğümde çok seviniyorum. Biz birinci sırayı kazandığımızda Mamamoo bizi tebrik etmek için yanımıza ilk gelenlerdi.

-

Seulgi: Bende Mamamoo hayranıyım. Bir keresinde onlara "Siz nasıl enerjinizi sahnede seyircilerle paylaşabiliyorsunuz?" diye sormuştum. Sanırım bu sadece Mamamoo'nun yapabileceği bir şey. Unnieler benim rol modellerim.

Moonbyul: Ah... Birdenbire böyle şeyler söyleyerek beni utandırıyorsun. Aslında asıl hayranlar biziz. Biz gerçek Red Velvet hayranıyız. Red Velvet kusursuz, gerçekten. Dansları çok eşsiz ve uyum içinde dans ediyorlar. Sizi her gördüğümde dansınız havalı olduğunu düşünüyorum. Birinciliği kazandıklarında Seulgi bana ağlayarak baktı ve bende ona destek olmak için hafifçe sırtına vurdum. Biz birinci olduğumuzda ise daire oluşturup oynadık.

Solar: Katılıyorum. Bence beş üyenin her biri kusursuz ve vokalleriniz çok iyi. Red Velvet'in şarkılarını dinlediğimde kendimi mutlu ve yenilenmiş hissediyorum. Şarkı listemde her zaman Red Velvet şarkıları vardır çünkü onları dinlemek beni mutlu ediyor.

Wendy: Mamamoo ve Red Velvet her zaman birbirini destekliyor. Müzik türlerimizi biraz farklı olabilir ama her zaman birbirimizi destekliyoruz ve birbirimizle ilgileniyoruz. Düşmanlar yerine biz daha çok birbirimizin hayranlarıyız. Promosyon yapmıyorsak televizyondan tüm Mamamoo aktivitelerini izliyorum.






Moonbyul: Ben gerçekten Red Velvet'in One of These Nights şarkısını çok sevdim. Bence gerçekten güzel bir şarkıydı ve bir sürü şey düşünmemi sağladı.

Solar: Ben özellikle Red Velvet'in ilk defa beş kişi olarak geldikleri Ice Cream Cake ve Don't U Wait No More şarkılarını beğendim. Wendy ve Seulgi'nin bu kadar iyi şarkı söylediklerini duyunca şaşırdım.

Seulgi: Mamamoo'nun çıkış şarkısı olan Mr.Ambiguous'un performansını gördüğümde şok olmuştum. Ülkemizde ilk defa bayan şarkıcıların sahnede bu kadar rahat olduklarını ve özgürce eğlendiklerini görmüştüm. Unnielerin olgunlaştıklarını 'Um Oh Ah Yeah' ile gördüm.

Wendy: Ben gerçekten 'The Pride of 1CM (Taller Than You) [Ç/N: 1cm'in Gururu ya da Senden Daha Uzunum olarak çevirilebilir.] şarkısını beğenmiştim. Belki de ben kısa olduğumdan olabilir haha. Sahneden kıyafetlere her şey tüylerimi diken diken etmişti çünkü gerçekten çok beğenmiştim. Bu şarkı unnielerin kendi renklerini gösteren bir şarkı.

-

Moonbyul: Birbirimize özellikle değer veriyoruz ama sanırım bizler daha çaylak olduğumuzdan olsa gerek özel olarak buluşma fırsatımız olmadı. Umarım bu yıl dokuzumuz hep beraber buluşup lunaparka gidebiliriz. Belki burada herkese duyurduğumuzdan ajanslarımız bizleri gönderir!

Seulgi: Bende herkesle gitmek istiyorum! Han Nehri’nin etrafında bisiklet turu da yapmak istiyorum!

Wendy: Belki hep beraber pansiyona gidebiliriz! Eğlenceli olur. Ya da beraber sahile yakın bir yere seyahat edebiliriz!

Solar: Ah, pansiyona gitmek  güzel geliyor kulağa! Barbekü yapıp daha öncesinde konuşma fırsatı bulamadığımız şeyler hakkında konuşabiliriz. Şirketlerimiz! Lütfen ev kiralamamıza izin verin!

Seulgi: Cidden, unnielerim. Bunun olmasını sağlayalım! Oh, bu arada ne zaman sizi arasam hep üniversite etkinliklerinde oluyorsunuz!

Solar: Evet, üniversite festivallerinin tam zamanı şimdi, bu yüzden birçok festivalde yer alıyoruz! Onlara güç verdiğimiz gibi bizde onlara güç veriyoruz!

Seulgi:
Biz de festivallerden daha fazla enerji kazanmayı planlıyoruz! Orada görüşürüz haha!
 
 



Wendy: Ah, röportajın bitme zamanı geldi. Zaman su gibi akıp geçti doğrusu. Son olarak, Mamamoo sunbaelerimizin şu an başarılı olmalarına rağmen ileride daha da başarılı olacaklarından eminim. Mamamoo Red Velvet’e her zaman pozitif destek sağlıyor ve ben gelecekte de öyle olmasını umuyorum. Oh, pansiyona gitmemiz lazım.

Seulgi: Unnieleri çok önceden beri izliyordum ama artık daha çok destek olmaya çalışacağım çünkü geleceklerini çok merak ediyorum. Kendimi tekrar ediyorum ama bunu bir hayranınız olarak söylediğimi belirtmek istiyorum haha!

Solar: Umarım sizler herkesi mutlu eden bir müzik yapmaya devam edersiniz. Şu an gayet iyi yapıyorsunuz! Umarım gelecekte de başarılı olmaya devam edersiniz!

Moonbyul: Red Velvet, hem ‘Red’ hem de ‘Velvet’ havasına sahip bu yüzden bana sürekli daha farklı konseptler yapabilirmişsiniz gibi geliyor. Geleceğiniz belli ve ben dört gözle bekliyorum! Aynı yaşlarda olduğumuz için birbirimizi anlayabiliyor olmamız çok güzel! Gerçekten pansiyona ve lunaparka gidelim! 






Çeviri: Chim-ah

Kaynak: seulgisolomon


Çeviri Red Velvet Turkey'e aittir. Çevirimizi (ç)almayınız!

Share:

1 yorum