Red Velvet Klik Dergisi Röportajı

KLIK DERGİSİ RÖPORTAJI


Soru: Red Velvet'in gelecekte çalışmak/denemek istediği bir konsept var mı?
Wendy: Öncelikle, mutlu ve sevimli bir konsept. Sonra parlak bir konsept. Eğer adı geçen (söylediğim) konseptlerde başarılı olursak, duygusal bir konseptte yapabiliriz.
Seulgi: Evet, elbette ki kendimize uyan birçok konsepti deneyeceğiz. Aslında, bir çok konsepti denemek isteriz.
Irene: Aslında, Ballad konsept yapmak istersek bu hoş olur, ballad konsepti tercih etmeliyiz.






Soru: Red Velvet'in düşüncesine göre kim 'Be Natural' konseptine daha uygundu?
Seulgi: Ben Irene'e daha çok yakıştığını düşünüyorum.
Joy: Ben bu konseptin Irene'e yakıştığını düşünüyorum. Onun eşsiz bir güzelliği var. Olgun... Onun bu konsepte uygun olduğunu onaylıyorum.
Seulgi: Bütün üyeler iyiydi acak şarkı ve konsept Wendy'ye daha uyumluydu. O elinde geleni en iyisini yaptı ve bir anlam kattı. Wendy kendi atmosferie sahip. Joy da öyle.
Joy: Wendy hakkında söyleyemediğim şeyler var. O gerçekten çok kadınsı. Bunu kıskanıyorum.
Wendy: Bence, Seulgi bu kosept ile çok iyi eşleşiyor. Bir kadı gibi görümesii yanı sıra, çok güzel ve etkileyici gözüküyor. Onun gerçekten iyi olduğunu düşünüyorum.



Soru: Bir işbirliği şansınız olsaydı, Red Velvet kimi seçmeli?
Irene: Bana soracak olursan, ben Ariana Grande ile işbirliği yapmak isterim. Hala bir stajyer iken, onun sesini çok etkileyici buluyordum. Bence, onun performansları göz kamaştırıcı. Umarım bir gün Ariana Grande ile sahnede beraber çalışırız.






Soru: Happiness zamanında hepinizin farklı renkleri vardı. Bu renkler nelerdir?
Joy: Yeşil
Wendy: Mavi
Seulgi: Turuncu
Irene: Pembe



Soru: Son zamanlarda Red Velvet ile kimler daha yakın?
Seulgi: hala çaylak olduğumuzdan dolayı, üstlerimizle yakınlaşma şansımız olmadı. Bir şansımız olsaydı, daha çok şey öğrenebilirdik. Bu dönem boyunca, bir çok insanla çalıştık ve bir çok kişiyle tanıştık. Onların isimlerini akılda tutmak zor oluyor.



Çeviri: Ayşe

Çeviri Red Velvet Turkey'e aittir. Lütfen (ç)almayınız.

Share:

0 yorum