[150320] Mnet M!Countdown Sahne Arkası Rpoörtajı Red Velvet: “Artık üye değişmeyecek, 5 üyeyle sonsuza kadar”

[150320] Red Velvet: “Artık üye değişmeyecek, 5 üyeyle sonsuza kadar”

 

 


Red Velvet geri dönüşlerini yaptı. Kızaran ‘Red’ ve kadınsı ‘Velvet’, iki parçası “Ice Cream Cake” ve “Automatic” ile başarılı bir performans sergiledi.
Sonuç çok başarılıydı. Red Velvet’in yeni şarkıları çeşitli müzik listelerinde birinci sıraya yükseldi. Red Velvet 18 Mart’ta gazetecilerle Mnet Mcountdown sahne arkasında konuştu.



  Geri dönüş düşünceleri 
 Yeri: İlk sahnemde çok gergindim. Gergin olmayacağımı sandım ama sahneye çıktığımda gerginleştim. Kameranın nerede olduğunu bulamadım, bu yüzden gözlerim kayboldu.

Seulgi&Wendy: Bu hala bizim için zor. Yeri bizim çıkış sahnemizden daha iyi yaptı. Bugün çok gergindik, çıkış sahnemizden daha çok.



Müzik sıralarında 1 numara
Sesimiz ve müziğimiz beğenildiği için gurur duyuyoruz. Çokça ilgi aldık, bu yüzden daha iyi yönlerimizi göstermek istiyoruz. Bu yüzden sahnelerimizi izleyince her zaman hayal kırıklığına uğruyoruz.


 Bu albüm pozitif yorumlar aldı. Favori yorumlarınız?
Wendy: “Şimdi onların kim olduğunu biliyorum”, “Göstermeye çalıştıklarını anlıyorum”. Red Velvet çokça ilgi alıyormuş gibi hissettiriyor.



Yeri takıma katıldı. Düşünceleriniz?
Yeri: Birlikte pratik yaptığımız için her zaman Yeri’yi biliyorduk.
Beni bu kadar çok düşündükleri için müteşekkirim. Çeşitli şekilde bana bakıyorlar. Wendy unni meyve doğruyor ve “Yeri’nin” yazan bir etiketle dolaba  koyuyor çünkü okula giderken kahvaltıyı kaçırmamdan endişeleniyor. Seulgi unni her zaman sabırlı bir şekilde endişelerimi dinliyor. Irene unni ise onunla odamı paylaştığımdan beri başımdan ayak parmağıma kadar dikkat ediyor. Joy unni ve benim aramdaki yaş aralığı en az bu yüzden etrafta sürekli şakalar yapıyoruz. Ancak, adapte olamayacağımdan endişelendim bu yüzden biraz zorlandım.



Orjinal üyeler Yeri katıldığında nasıl hissetti?
Wendy: Yeri doğal bir şekilde takımımıza katıldı ve hiç tuhaf hissetmedim bile. Ayrıca, onun pozitifliği ortamı daha da parlatıyor.
Seulgi: Eskiden beri Yeri ile çokça dışarı çıktık ve konuştuk. Yeri’nin güçlerinin farkındaydım bu yüzden “bizim rengimizi yükseltecek” diye düşündüm. Biz sessiz ve sakindik fakat şimdi çok genciz.
Irene: Yeri ton balıklı kimchili kızarmış pirinç seviyor, pirincin içine kızarmış yumurta sakladım. O arkadaş geldi. Belki genç olduğundan zorluk çeker diye endişelendim. Ama o parlak ve sevilesi olduğundan gruba iyi adapte oldu.


Joy artık maknae değil.
Joy: Yeri benden daha genç fakat onun eğitim süresi benden daha fazla ve bana iyi bakıyor. Şimdi 20 yaşındayım, ona iyi bakma sırası bende. Yeri’nin takıma eklenmesi pozitif etkiler yarattı.



Daha fazla üye değişikliği olacak mı?
Irene: Çok fazla dedikodu var. Müzik videosundaki pasta 6 dilimli, bu yüzden 6 üye olacağımız hakkında dedikodular var ve diğer bir dedikodu da 12 üyeli bir grup olacağımızı söylüyor. Ama bir daha değişiklik olmayacak. (Gazeteci: 5 üye sonsuza kadar mı?) Evet!



 #1. olduğunuzda diğer üyelerin verdiği sözler neler?
Wendy: Hiç birinci sırayı hayal etmedim. Şimdilik kafam sahnede iyi performans sergilemek üzerine kurulu…



İlk albüm, yorumlar ve karar?
Irene: Happiness ve Be Natural ayrı ayrı yayınlandı fakat bu sefer iki şarkı yayınlandı bu yüzden insanların bizim ne tür müzik yaptığımızı fark etmesini umuyorum.
Seulgi: Umarım insanlar bizim renklerimizi fark eder. Çekici gözükmek istiyorum bu sayede çok fazla şey yapabiliriz.




cr. Red Velvet Global
- Ezgi




Çeviri Red Velvet Turkey'e aittir. Lütfen (ç)almayınız!

Share:

0 yorum