[151125] Red Velvet - Young Samsung Röportaj


Eğer sıradan bir öğrenci olsaydınız...

Seulgi: Kampüs hayatından zevk almak isterdim. Çimlerde jajangmyeon yerdim, kütüphanede ders çalışırdım. Bunlar küçük şeyler gibi gözüküyor ama yapmak isterdim........


Wendy: Araba sürmek ve gezilere gitmek isterdim. Hem araba sürmek stresi azaltır! Evet, ehliyetimi almadım çaktırmayın.

Joy: Sinema salonunda gece yarısı kimse yokken film izlemek isterdim. Caddelerde geç saatlerde yalnız başıma yürümek isterdim.

Yeri: Okuldan sonra arkadaşlarımla dobokki yemek isterdim......

Irene: Evde tembellik yapmak isterdim. Evin içinde yapılacak şeyler yapardım! Gerçi şuanda da böyle şeyler yapıyorum ama...

Denemek istediğiniz yeni kariyer alanları...

Irene: Senaryo/öyküleme yazmak. Geçenlerde bir program için yazdım ve çok eğlenceliydi. Bu alanda devam etmek isterdim.


Seulgi: Oyunculuk. Kendimi oyunculukta denemek istiyorum. Sitcom, drama, hepsi olur!


Wendy: Radyo DJ'liği. İnsanların hikayelerini dinliyorum ve endişelerini dikkate alıyorum. Ayrıca başkalarının bilmediği nadir şarkılar buluyorum.

Joy: Müzikal. Çok açgözlüyüm ve her şeyi denemek istiyorum ama bunların içinden en çok müzikali denemek isterdim.


Yeri: Reklam modeli. Yemek yemeyi seviyorum bu yüzden reklam modelliği yapmak isterdim. En çok da tavuk reklamı!


Üniversite öğrencilerine mesajınız...

Irene: Eğer sevdiğiniz bir şeyi yaparsanız güzel olur. Ben de birçok alan denedim ama hep en sevdiğime geri döndüm.


Seulgi: Herkesin belli bir yeteneği vardır ama bazı insanlar kendilerine inanmadıkları için vazgeçiyorlar. Ben de bir keresinde çöküş yaşadım, "Neden bunda bu kadar kötüyüm?" dedim fakat üyelerim sayesinde tekrar kendime geldim. Kendinize inanın ve yanınızdaki insanlardan destek alın!

Wendy: Yapmaktan hoşlandığınız, zevk aldığınız şeyleri hedef olarak koyarsanız iyi olur.

Joy: Bence kalbiminiz ne diyorsa en iyisi o'dur. Ben şuan yapmak istediğim şeyi yapıyorum, bu yüzden mutluyum.


Yeri: Bence de. Çocukluğumdan beri yapmak istediğim şeyi buldum o yüzden elimden geleni yapıyorum. Umarım üniversiteli unnilerim ve oppalarım da istedikleri şeyler yaparlar.


Cr: comeonwendy_
TR TRANS: Red Velvet Turkey

(Çeviri: Merve)

ÇEVİRİMİZİ (Ç)ALMAYINIZ!
BU GÖNDERİDEN ALINTI YAPMAYINIZ. KAYNAK OLARAK GÖSTERİNİZ.

Share:

0 yorum