The Star Röportajı

Soru: 3. mini albümünüz ‘Russian Roulette’ ile geri döndünüz. Geri dönüşteki düşünceleriniz nelerdir?

Irene: Bu albümü hazırlamak için çok sıkıca çalıştık. Neyse ki, bence insanlar bu albümü sevdi, mutluyum.
Wendy: 6 ay sonra geri dönüş yaptık. Çok gergindik, ama hayranlarımızla buluştuğumuzda ve onların neşelerini aldığımızda, kalan etkinliklerimizi mutluca tamamlayabildik. Bu bizim daha fazla beklememizi sağladı.


Soru: Albümdeki şarkılardan hangisi sizi en çok kendine bağladı?
Joy: Ben 7 numaralı parçayı, ‘My Dear’i sevdim. Benim sesime yakışan bir şarkı bu. Hem, sözleri ve melodisi de sevimli, bunu söylediğinizde mutlu hissedeceksiniz.
Seulgi: Bana en ilginç gelen ve bağımlı hissettiren şarkı ‘Bad Dracula’. Şarkıda çok konsept ve ilginç bölümler var.
Yeri: Kaydettiğimizden beri ‘Some Love’ı seviyorum.
Irene: Tabii ki de başlık parçamız ‘Russian Roulette!


Soru: Bu geri dönüşe hazırlanırken sizi en çok kaygılandıran neydi?
Seulgi: Vokalimizin çeşitli yanlarını göstereceğimizi düşünüyordum. Albümümüzü dinlediyseniz biliyorsunuzdur, öncekine kıyasla daha çeşitli türler de var. Demo halini dinledim, hislerin farklı türlerde olduğunu idrak ettim. Sesimi daha iyi ifade etmek için ne yapabileceğimi yeniden araştırdım.
Joy: Ben de en çok sesimiz hakkında kaygılanmıştım. Önceki albümümüze kıyasla, sesimin maharetlerini ortaya koyabildiğim şarkılar vardı. Düşündüm ki ‘Sadece sevimli olmamalıyım, sevimlice de söylemeliyim.’
Wendy: Ben de gırtlağımı idare etmek hakkında kaygılandım. Bir de, dans pratikleri! Kolayca yorulabileceğim konumlar vardı, Kendi kendime hatırlatıyordum, ‘Yapabilirsin, bunu yapabilirsin!’ Kendi kendimi yemek yerine, iç huzurumu korumayı denedim. Pratikler sırasında daha çok gülümsedim!


Soru: Red Velvet’in 3. senesi! Grubun güçlü yönleri ve rengi neler?
Yeri: Red Velvet’in paha biçilemez renginin olduğunu söyleyen çok insan var. Bence bizim güçlü yönümüz bir şey için azmetmememiz, ama farklı türler yapabilmemiz.
Joy: Doğru, kendimize has rengimiz ve canlı bir konseptimiz var.
Seulgi: Tanımlanmış bir rengimizin olduğunu duyduğum zaman onurlu hissediyorum.
Irene: Gelecekte, tıpkı ismimiz Red Velvet gibi, iki farklı yanımızı göstereceğiz. Lütfen bekleyin.




CR
ENG TRANS: warmblue0221
TR TRANS: Alyssa of Red Velvet Turkey

Share:

0 yorum