Red Velvet 2. Yıl Mesajları

Kızlarımızın 2. yıl dönümleri için hayranlara yazdıkları yazılar:

Irene

''Hayranlarımız! Nasılsınız? İyi misiniz? Yemeklerinizi iyi yerseniz, hasta olmazsanız, güzel bir gün geçirirseniz ben de iyiyim.
Her gün buluşamasak da, tıpkı şimdiki gibi günlerimi hayranlarımı düşünmekle harcıyorum, zaten 2 yıl geçti. Hayranlar da böyle hissediyor değil mi? Görülmemiş yerlerde bile, birbirimizi düşünüyor, birbirimiz hakkında meraklanıyor, endişeleniyor, birbirimizi cesaretlendiriyoruz. Bu tür azimler benim için çok değerli ve bunun için minnettarım. Sadece azıcık, azıcık daha bekleyin. Daha iyi bir görünüşle hayranlarımızın önlerine çıkacağız. Geçen bu 2 yılı hayranlarımla harcadığım için mutluyum. Haydi gelecekte de birlikte devam edelim.
2016.8.1
Irene"
 


Seulgi

 ''İyi bir gün geçiriyor musunuz?
Bugünün ne günü olduğunu kim bilir?
Bugün Red Velvet'in debutunun 2. yılı~~
Bu 2 yıldaki anılar hala aklımda taze, ama zaman ne zaman ve nasıl geçti böyle... O zamanlar 21 yaşındaydım ve şimdi 23 yaşındayım... Başka herkes de... (Burada duracağım.) Geçen 2 yıla baktığımda, şimdiye kadar aniden çok şey oldu. En önemlisi, tatlı maknaemiz Yeri gruba katıldı, onunla birlikte geri dönüş yaptık, 1.lik aldığımızda herkesle mutluluğumuzu paylaşabildik, ve kişisel çekiciliklerimizi sergileyebileceğimiz çeşitli aktivitelere katıldık. Red Velvet'in gelmesini hayli bekliyorum. Bizi nelerin beklediği de şaşırtıcı. Hepiniz de bunu dört gözle bekliyorsunuz, değil mi? Sizi hayal kırıklığına uğratmamak için çok çalışacağız~~
2 yıl için, hayranlara teşekkürler, her geçen günde ve her anda özel ve değerli anılar bıraktınız ve bu beni çok mutlu etti.
Normal Seulgi olarak yaşasaydım, bu kadar büyük bir sevgi alamazdım. Her zaman minnettar olduğumu söylemek istedim. Çok teşekkür ederim~
Gelecekte de bizimle ilgilenin ve Red Velvet'i sevin!!
Haydi birlikte mutlu yollarda yürüyelim~~''

Wendy


''Bizim sevgili hayranlarımız~~~
Şimdi birlikte 2. yıldönümümüz!!!
Bence zaman çok hızlı geçti! Değil mi?? Sadece ben mi böyle düşünüyorum...?
2 yıl boyunca Red Velvet'e verdiğiniz sevgi için teşekkür ederim~
İyi sahneler ve şarkılarla dönmeyi deniyoruz ama her zaman, hayranlardan daha da fazlasını alıyoruz....
Çok teşekkür ederim ve sizi gerçekten ve gerçekten sevdiğimi biliyorsunuz, değil mi?
Daha da gelirsem, galiba daha utangaç olurum... He... He....
Ben de... Bir kadın utanabilir, millet...
Yahu... Bir mektup yazmak gerçekten çok zor... Şimdi iyi yazıyorum, değil mi? TT
Kalbimin daha açıklayıcı olmasına ihtiyacım var TT Galiba okula geri dönmeliyim TT
Her zaman hayranların bana verdiği tüm mektupları okuyorum, yazdığınız çok sevimli ve parçalayıcı kelimeler beni şaşırtıyor... (Parçalara ayırarak onları okuduğum sır değil )
Bu çok memnun edici… Ben hakikaten mutlu bir insanım… Ve ayrıca çalışmak için istek duydum ~daha sıkı! Ve hatta sizi görmek istiyorum ~ daha fazla! ; ㅎㅎ Elbette, birine bir mektup yazmak zaman alır ama kişinin tam olarak kalbindekileri kağıt üzerine ifade etmesi gerçekten zor~ Bu nedenle daha da teşekkür ederim! Ah, ayrıca! Hayranlar! Bunu daha önce söyledim mi? Hayranlar benim ailem gibidir~ Öyle olsa bile her gün birbirimizin yanında olamayız… ! Yani resmi ana sayfa ya SNS ya hayran mektupları ya da diğer destekler üzerinden bence güç toplayacağım ve daha güçlü olacağım~ Mesajım çok uzun oldu, değil mi?? ㅎㅎ Neyse!! Hayranlar! 2. Yıl için teşekkürler~ Ayrıca bizimle olduğunuz için çok teşekkür ederim! Bundan böyle, Red Velvet’in ve Wendy’nin daha iyi taraflarını göstermek için daha sıkı çalışacağız bu yüzden lütfen devamında ~ bizimle olun!! Bunu her zaman söylediğim için bıkmış olmalısınız ama... Çok çok teşekkür ederim ve sizi seviyorum


Joy


Her zaman minnettar olduğum hayranlarıma~
Red Velvet’in 2. Yıldönümü!!
Millet~ İyisiniz, değil mi?
Bu Red Velvet’ten Joy.
Ağustos’un 1!!! Bu Red Velvet’in debutunun ikinci yılı~~ Yoohoo ><
Yeşil olduğum Happiness'i söylerken 19 yaşındaydım, şimdi 21 yaşındayım. Bu kadar zaman geçmesine rağmen, bize verdiğiniz daimi, değişmeyen sevginiz için çok teşekkür ederim. Sonsuza kadar sizin yeşil doongdoong-ie’niz olarak kalmak istiyorum!! ^^ Gelecekte de birlikte olalım!! Sizi seviyorum.


Yeri


Herkesin tecrübeleri farklı olduğundan herkes zamanı farklı bir şekilde tecrübe eder. Nasıl olursa osun, benim için, geçmişteki yollarda yürümeseydim, böyle kolayca unutulamayacak anılarım olmazdı…
Sadece kısa değildi…
Benim için önemli bir süreçti. En çok bu zaman sırasında tanıştığım beni koruyan iyi insanlara minnettarım. Birbirimize güvendiğimiz ve iyi iletişim kurduğumuz içim minnettar olduğumu çok kelime kullanmadan da anlatabilirim.
Bu çok hoş! Benim değerli insanlarım!

Sizi çok seviyorum. Gelecekte de çok seveceğim ve minnettar olacağım.





 Çeviri: Sena & Alyssa
Cr: oven1408 


Çeviri Red Velvet Turkey'e aittir. Lütfen (ç)almayınız.

Share:

0 yorum